Linebreak Responsible Gaming

Ansvarligt Spil

Spiller du for meget?

Hasardspil kan være både underholdende og indbringende, men du kan ikke altid vinde. At tabe er en del af spillet, hvilket du er nødt til at være forberedt på. Derfor bør du spille ansvarligt, og ikke risikere penge, som du ikke har råd til at tabe. Hasardspil kan også være vanedannende og gøre, at du mister overblikket over tid og penge. Hos InterCasino ønsker vi, at alle dine spilleoplevelser er så positive som muligt, også selvom du taber. Derfor arbejder vi hårdt på at hjælpe dig med at kontrollere dit spil.

Er du mere optaget af spil end dig selv eller dine nærmeste finder rimeligt? Her kan du teste dig selv og se, om du eventuelt er i risikozonen til at udvikle et spilleproblem: Ludomani.dk

Vi kan hjælpe dig med at Sætte Grænser! Vi ønsker at give dig mulighed for at Sætte Grænser, uanset om det gælder spil eller budgetter. Det er derfor, at vi arbejder sammen med Hasardspils globale vejledningsgruppe (G4), som certificerer hjemmesider med internetspil netop med dette formål. Sammen kan vi give dig redskaber til at forhindre usund spilleadfærd og gøre dig i stand til at spille ansvarligt.

Har du brug for at køle ned?

Du kan begrænse din adgang til din konto direkte fra Spillegrænser ved at vælge en tidsramme på 24 eller mere. For hjælp eller flere informationer, kontakt venligst Kundeservice.

Hvis du føler at du har et spilleproblem, henvises du til vores Ansvarligt spil partnere for professionel hjælp.

ROFUS

Den danske spillemyndighed har oprettet et register, hvor du frivilligt kan udelukke dig selv fra alt online spil i Danmark. Registeret hedder ROFUS (Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere) og bliver administreret af den danske spillemyndighed. ROFUS giver dig mulighed for at udelukke dig selv i både kortere eller længere perioder, samt en endelig udelukkelse.

Ønsker du at vide mere om ROFUS, og hvordan du kan tilmelde dig registeret, så besøg Spillemyndighedens hjemmeside her: Spillemyndigheden.

Er du bekymret for dine børn?

Er du bekymret for, at dine børn har adgang til denne side? Hvis du, som voksen deler din computer med mindreårige personer, skal du altid sørge for, at der ikke er adgang til dit brugernavn, adgangskode eller bankoplysninger. Der findes software til dette formål. To eksempler er: NetNanny og Cyber Patrol. Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du altid sende os en e-mail på support@intercasino.com!

Kontohistorik

For at kunne følge dine aktiviteter har du adgang til dine transaktioner, som viser dine ind- og udbetalinger, spillehistorik og saldo i øverste højre hjørne af siden, når du er logget ind. Du kan se din kontohistorik ved at gå til Mit Casino, når du er logget ind, og så vælge transaktioner. Vi anbefaler at du tjekker din kontohistorik jævnligt, for at holde øje med dit forbrug og spil. Skulle du opdage transaktioner, som du ikke kan genkende, skal du øjeblikkelig kontakte kundeservice.

18+

Det er ulovligt for personer under 18 år at åbne en konto og /eller spille hos InterCasino. Firmaet forbeholder sig ret til at kræve dokumentation for alder fra alle kunder og kan suspendere en konto, indtil tilstrækkeligt bevis er modtaget.

Er du bekymret for dine venner?

Er du bekymret over, om en nær ven eller slægtning kan have et spilleproblem? Kontakt venligst vores kundeservice. De kan hjælpe både dig og den person, du vil have på rette spor.

Uafhængige organisationer

Her kan du finde oplysninger om organisationer, der kan hjælpe spillere, personer med ludomani, deres familie og venner.

I 2012 blev der uddelt 20 mio. kr. fra indtægterne af afgiften fra spilleautomater til forskning i og behandling af ludomani, hvoraf 2/3 vil gå til behandling. I 2013 vil der blive afsat penge til dette direkte på finansloven.


Hvis du spiller for meget - eller kender nogle, som gør - kan du hente hjælp på følgende behandlingscentre:


00:00
Kunde
service